W ostatnich latach FC Barcelona zmagała się z problemami finansowymi. Wygląda na to, że najgorsze już za Dumą Katalonii. Jak informuje "Marca", klub ma otrzymać 200 milionów euro za sprzedaż 49 proc. udziałów sieci handlowej Barça Licensing & Merchandising (BLM). Pieniądze mogą zostać przeznaczone na transfery piłkarzy, w tym Roberta Lewandowskiego.
Czasy w których FC Barcelona wydawała pokaźną ilość gotówki, dawno minęły. Klub w ostatnich latach borykał się z ogromnymi problemami finansowymi. W sierpniu 2021 roku dług Dumy Katalonii wynosił 1,35 miliardów euro. Klub miał ogromne problemy z zarejestrowaniem zawodników w letnim i zimowym okienku transferowym. Wygląda jednak na to, że najgorsze chwile Blaugrana ma już za sobą.
Jak informuje "Marca", klub ma sprzedać 49 proc. udziałów sieci handlowej Barça Licensing & Merchandising (BLM). Porozumiał się w tej sprawie z amerykańską firmą "Fanatics", która specjalizuje się w sprzedaży towarów sportowych i współpracuje z NFL czy NHL, a także właścicielami PSG, oraz "Investindustrial", należącej do włoskiej rodziny Bonomi.
Dzięki sprzedaży sieci, FC Barcelona zarobi 200 milionów euro. To środki, które powinny podreperować budżet hiszpańskiego klubu. Zgodę na sprzedaż akcji ma zatwierdzić zarząd podczas czerwcowego zgromadzenia.
Dodatkowe fundusze z pewnością pomogą Barcelonie w nadchodzącym okienku transferowym. Jak informował Maciej Iwański z TVP Sport, klub ma zabezpieczone środki na transfer Roberta Lewandowskiego i kontrakt napastnika Bayernu.
Jak już wcześniej informowaliśmy, piłkarz poinformował władze swojego klubu, że nie przedłuży wraz z końcem czerwca 2023 roku wygasającego kontraktu. Jak informuje hiszpański "Sport", Bayern oczekuje za transfer swojego snajpera 40 milionów euro.
Kliknij "Akceptuję i przechodzę do serwisu", aby wyrazić zgody na korzystanie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas, czyli Telewizję Polską S.A. w likwidacji (zwaną dalej również „TVP”), Zaufanych Partnerów z IAB* (1009 firm) oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP (88 firm), w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej, a także zgody na udostępnianie przez nas identyfikatora PPID do Google.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie naszych poszczególnych serwisów zwanych dalej „Portalem”, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii takich jak: pliki cookie, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklam, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Twoje dane osobowe zbierane podczas odwiedzania przez Ciebie poszczególnych serwisów na Portalu, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w serwisach Portalu czy historia odwiedzin będą przetwarzane przez TVP, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP dla realizacji następujących celów i funkcji: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści, dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Powyższe cele i funkcje przetwarzania szczegółowo opisujemy w Ustawieniach Zaawansowanych.
Zgoda jest dobrowolna i możesz ją w dowolnym momencie wycofać w Ustawieniach Zaawansowanych lub klikając w „Moje zgody”.
Ponadto masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia, przenoszenia, wniesienia sprzeciwu lub ograniczenia przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do UODO.
Dane osobowe użytkownika przetwarzane przez TVP lub Zaufanych Partnerów z IAB* oraz pozostałych Zaufanych Partnerów TVP mogą być przetwarzane zarówno na podstawie zgody użytkownika jak również w oparciu o uzasadniony interes, czyli bez konieczności uzyskania zgody. TVP przetwarza dane użytkowników na podstawie prawnie uzasadnionego interesu wyłącznie w sytuacjach, kiedy jest to konieczne dla prawidłowego świadczenia usługi Portalu, tj. utrzymania i wsparcia technicznego Portalu, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, dokonywania pomiarów statystycznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Portalu. Na Portalu wykorzystywane są również usługi Google (np. Google Analytics, Google Ad Manager) w celach analitycznych, statystycznych, reklamowych i marketingowych. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania Twoich danych oraz realizacji Twoich praw związanych z przetwarzaniem danych znajdują się w Polityce Prywatności.